آموزشگاه آموزش تهران

آموزشگاه آموزش تهران

آموزشگاه آموزش تهران

آموزشگاه آموزش تهران

آموزشگاه آموزش تهران

کلمات کلیدی

انواع ابزار تخریب بتن چیست؟

دوشنبه‌ سایبری

نقش جی‌ پی‌ اس در سازمان‌ های کشتیرانی

ردیاب کودکان و امنیت برای آن ها

ذهنی آرام برای شما

تاثیر ردیاب در جلوگیری از قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی

معرفی کامل ردیاب خودرو تلتونیکا

مزایای فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه سنتی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی به چه چیزهایی بستگی دارد

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

معرفی ابزارهای رایگان تولید محتوا

سئو داخلی و خارجی چیست؟

افزونه‌ های ضروری وردپرس

معرفی اولین اپلیکیشن جامع دانشگاهی کشور

کارایی آیفون 13

آیفون 13 چه کارایی دارد؟

آیفون 13

سورپرایز سالگرد ازدواج

ایده جذاب و رمانتیک سالگرد ازدواج

ایده جذاب و رمانتیک برای سورپرایز سالگرد ازدواج

بهترین ویتامین‌ ها برای باروری

بهترین پوزیشن‌های جنسی جهت افزایش باروری

حسابداری چیست؟

همه ‌چیز درباره قالب اینستاگرام

استاپ موشن

آینده قیمت ارز دیجیتال بیت‌کان (Kan) و تحلیل آن

آینده قیمت ارز دیجیتال ایترنیتی (AE) و تحلیل آن

عنوان: آینده قیمت ارز دیجیتال اورست (ID) و تحلیل آن

آینده ارز دیجیتال سلسیوس (CEL) و فرصت های سرمایه گذاری

آینده ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX) و فرصت های سرمایه گذاری

  • ۰
  • ۰

هک رشد اصطلاحی است که توسط شان الیس ابداع شده است. به گفته وی، صحیح‌ترین تعریف این است: بازاریابی آزمایش محور. هدف این است که فرصت‌هایی را برای دستیابی به نتایج سریع برای رشد شرکت بیابیم. اصطلاحی که در سال‌های اخیر رایج شده است، هک رشد، راه حلی قدرتمند برای رشد مشاغل است.

این یک روش جدید تفکر در مورد بازاریابی دیجیتال است که با استفاده از منابع کمترین ممکن، شرکت‌ها را سریع‌تر به اهداف خود می‌رساند.

هک رشد یک زیرمجموعه بازاریابی است که بر رشد یک شرکت متمرکز است. از آن به‌عنوان یک فرایند و مجموعه‌ای از مهارت‌های بین‌رشته‌ای در دنیای دیجیتال نیز یاد می‌شود. یک تیم هک رشد متشکل از بازاریابان، توسعه دهندگان، مهندسان و مدیران محصول است که به طور خاص بر ایجاد و مشارکت کاربران در یک کسب‌وکار تمرکز دارند. هک رشد تنها یک فرایند برای بازاریابان نیست. هک رشد را می‌توان برای توسعه محصول و بهبود مستمر محصولات و همچنین افزایش پایگاه مشتری موجود به کاربرد.

 

 

از نظر برخی هک رشد بخشی از سیستم بازاریابی آنلاین است، زیرا در بسیاری از موارد هکرهای رشد از تکنیک‌هایی مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تجزیه‌وتحلیل وب‌سایت، بازاریابی محتوا و آزمایش A/B استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر، همه بازاریابان از تمام داده‌ها و مهارت‌های فنی موردنیاز یک هکر رشد برخوردار نیستند، بنابراین نام جداگانه‌ای برای این زمینه قابل‌استفاده است.

به طور معمول، هک رشد مربوط به استارتاپ‌هایی است که بودجه، منابع یا تیم‌های بازاریابی زیادی ندارند و نمی‌توانند با شرکت‌های معتبرتر از آنها که از این امکانات استفاده می‌کنند رقابت کنند.

 در عوض، آنها ایده‌های خلاقانه‌ای را در نظر می‌گیرند که به آنها امکان می‌دهد استراتژی‌های پرهزینه رشد را دور بزنند و به‌اندازه کافی گسترش یابند تا در مراحل اولیه در این رقابت باقی بمانند.

همچنین انجام هک رشد توجه وسواسی به داده‌ها را نیاز دارد. شما باید دائماً به تماشای اعداد و ارقام بپردازید و آماده برخورد با هر چیزی که نشانه‌هایی از برخاستن را نشان می‌دهد باشید.

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

هدف استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از نام تجاری است. این تلاش‌ها اغلب به اولین مرحله در قیف فروش مربوط می‌شود:

به طور معمول نوع استراتژی‌هایی که تحت چتر بازاریابی دیجیتال قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

افزایش SEO برای بهبود بازاریابی ورودی.

ایجاد و پرورش شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی برای مشارکت بهتر مخاطبان.

رهبری فکری، مانند ارسال مهمان یا پوشش رسانه‌ای، برای تأکید بر اعتبار و قابلیت اطمینان بنیان‌گذاران برند یا افراد کلیدی.

بازاریابی محتوا، یعنی ارائه محتوای مفید به‌صورت رایگان. غالباً این محتوا به‌صورت محصور ارائه می‌شود، به این معنی که فرد باید اطلاعات تماس خود را برای دسترسی به آن وارد کند.

جستجوی پولی

بازاریابی ایمیلی.

فقط به‌خاطر داشته باشید، از یک سو، نتایج حاصل از هک رشد ناپایدار است و بر اساس عوامل جدید کوتاه‌مدت است و از سوی دیگر، استراتژی‌های بازاریابی دیجیتالی نیاز به تطبیق و تکامل در طول زمان دارند. همیشه داشتن تعادل خوب است.

هک رشد یک استراتژی بازاریابی است که از آزمایش سریع در کانال‌های مختلف و مسیرهای توسعه محصول استفاده می‌کند تا مؤثرترین روش برای مقیاس‌بندی و توسعه یک تجارت را تعیین کند.

 بر خلاف بازاریابی معمولی، هک رشد بر اهداف، نتایج و سودآوری متمرکز است، نه بر روی فرایندها، بنابراین همیشه از روش خاصی پیروی نمی‌کند.

 

هکر رشد کمتر نگران گام‌هایی است که باید برداشته شود یا از ابزارهایی که باید استفاده شود، بیشتر نگران استفاده از تفکر تحلیلی برای شناسایی فرصت‌های رشد است.

 

 

روش‌ها

ترکیبی از روش‌ها می‌تواند توسط هکرهای رشد برای دستیابی به اهداف مورداستفاده قرار گیرد: بازاریابی ویروسی، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات هدفمند، مهندسی معکوس، SEO ، بازاریابی ایمیلی، و همچنین بازاریابی محتوا، تجزیه‌وتحلیل، آزمایش A/B ، بهینه‌سازی نرخ تبدیل و بسیاری دیگر.

هک رشد روشی است که برای فعال‌کردن استراتژی‌هایی باهدف دستیابی به رشد قابل‌توجه و تسریع کسب‌وکار با شناسایی نقاط بحرانی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این استراتژی‌ها شامل انجام آزمایش‌هایی است. تیم‌ها فرضیه‌ها را توسعه می‌دهند، اعتبار خود را تأیید می‌کنند، آزمایش‌ها را انجام می‌دهند و شکاف‌ها یا فرصت‌هایی را کشف می‌کنند که باعث می‌شود کسب‌وکار هوشمندتر و سریع‌تر رشد کند.

نقاط حساس یک شرکت که هک رشد را هدایت می‌کند، توسط KPIهایی که موفقیت آن را اندازه‌گیری می‌کنند، مانند ترافیک، سرنخ‌ها و فروش مشخص می‌شود.

برای مثال، اگر نقطه بحرانی کار، ترافیک است، هک رشد این KPI را به روش‌هایی تبدیل می‌کند که می‌تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به وب‌سایت جذب کند.

تعریف KPIها بستگی به تعریف هر شرکت از موفقیت خودش دارد. به‌عنوان‌مثال، برای یک فروشگاه آنلاین، KPI اصلی احتمالاً تعداد فروش است.

برای وب‌سایتی که با تبلیغات درآمدزایی می‌کند، آنچه بیشترین اهمیت را دارد ترافیک است؛ بنابراین برای دستیابی به این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی‌هایی است.

ممکن است با خود فکر کنید: تفاوت بین هک رشد و سایر تکنیک‌های بازاریابی که رشد را نیز هدف قرار می‌دهند، چیست؟

اول اینکه باید بدانید که هر تکنیک بازاریابی KPI را هدف قرار نمی‌دهد بسیاری از شرکت‌ها زمان و پول خود را برای استراتژی‌هایی که به اهداف آنها کمک نمی‌کند هدر می‌دهند. از طرف دیگر هک رشد همیشه بر اهداف متمرکز است. هک رشد تلاش می‌کند تا راه‌های رشد را با هزینه کمتر و سرعت بیشتر کشف کند.

بااین‌حال، تصور نکنید که هک ها مانند جادو عمل می‌کنند! شما باید روی ابزارهایی سرمایه‌گذاری کنید که به شما امکان می‌دهد آزمایش‌ها و اتوماسیون را به‌راحتی انجام دهید و تیم‌ها را برای یافتن بهترین راه‌حل‌ها جمع‌آوری کنید.

برای تمرین هک رشد به چه چیزی نیاز دارید

هدف:

هدف هک رشد را به‌وضوح مشخص کنید.

فرضیه:

فرضیه‌هایی را بر اساس دانش و شهود متخصصان خود بسازید.

آزمایش‌ها:

 انجام آزمایشاتی برای اثبات کارایی فرضیه.

ابزارها:

 از ابزارهای آزمایش، تجزیه‌وتحلیل و اتوماسیون استفاده کنید.

کاری که یک هکر رشد انجام می‌دهد

کلمه "هک" در عبارت هک رشد ممکن است باعث سردرگمی شود. بسیاری از مردم این نوع استراتژی را با تمرین هکرهای رایانه‌ای مرتبط می‌دانند که به دنبال حفره‌های امنیتی در سیستم‌های ما هستند.

به همین دلیل، بسیاری از افراد هستند که فکر می‌کنند هک رشد غیراخلاقی و غیرقانونی است.

همان‌طور که یک هکر رایانه در یافتن و کشف حفره‌های امنیتی مشهور است، هکر رشد حرفه‌ای است که دروازه‌های باز را برای رشد سریع نتایج یک تجارت پیدا می‌کند.

هدف آنها نیز یافتن تخلفات است، اما به شکلی که رشد هوشمند و سریع را برای شرکت فراهم کند. همه در محدوده قانون و اخلاق!

ارتباط با هکرها همچنین نشان می‌دهد که هک رشد، فناوری، برنامه‌نویسی و ریاضیات محض است. این عمل معمولاً این مناطق را شامل می‌شود زیرا معمولاً راه‌حل‌های سریع‌تر و کارآمدتری ارائه می‌دهند. اما این مفهوم بسیار جامع‌تر است و شامل استراتژی‌های تجاری گسترده‌تری می‌شود.

بنابراین، هکر رشد نیازی به یک متخصص فناوری اطلاعات یا برنامه‌نویسی ندارد، اگرچه این دانش می‌تواند در هماهنگی با سایر برنامه‌نویسان تیم کمک کند.

به‌طورکلی، هکر رشد یک متخصص بازاریابی است که از قبل بر رشد مشاغل تمرکز کرده است. اما کسانی که وارد این حوزه می‌شوند نباید فقط به فروش یا درآمد فکر کنند، بلکه باید به اهداف شرکت و کارایی سریع‌تر و ارزان‌تر برای دستیابی به آنها فکر کنند.

هکرهای رشد معمولاً خلاق هستند و به‌عنوان‌مثال محتوای xploratory ، به دنبال امکانات رشد و ارائه فرضیه‌های جدید است. آنها همچنین چابک و تحلیلی هستند و کارایی خود را از طریق داده‌ها آزمایش و اثبات می‌کنند.

هکر رشد علاوه بر دانش بازاریابی فنی و مفهومی، باید درک خوبی از موارد زیر داشته باشد:

فرایندها؛ روش آزمایش؛ فناوری و توسعه؛ تحلیل داده‌ها؛ رفتار مصرف‌کننده.

دانستن اینکه مردم در سفر خرید چگونه فکر می‌کنند، چگونه واکنش نشان می‌دهند و چه انگیزه‌ای برای آنها دارد برای یک هکر رشد ضروری است. پس از درک این موضوع، متخصصان از دانش بازاریابی خود برای یافتن محرک‌های احتمالی رشد استفاده می‌کنند و برای اثبات فرضیه‌های خود آزمایش‌هایی را انجام می‌دهند.

در صورت اثبات، آنها قابل تکرار و مقیاس‌پذیر می‌شوند و به شرکت اجازه می‌دهد زمان و پول کمتری برای این کار صرف کند.

برای دستیابی به همه اینها، بسیاری از مشاغل نه‌تنها هکرهای رشد را استخدام یا آموزش می‌دهند، بلکه تیم‌های رشد را نیز راه‌اندازی می‌کنند.

تیم‌ها ممکن است شامل موقعیت‌های زیر باشند:

استاد رشد که مدیر تیم است و تصمیمات نهایی را می‌گیرد.

بازاریابان درحال‌رشد (متخصصان SEO ، رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و غیره) که آزمایش‌ها متمرکز بر KPIها را پیشنهاد و اجرا می‌کنند.

تحلیلگران رشد که تیم را با تجزیه‌وتحلیل داده‌های عملکرد در مورد آزمایش‌ها و استراتژی‌های اجرا شده تغذیه می‌کنند.

طراحان، برنامه‌نویسان و مهندسان که محصولات، ابزارها و نرم‌افزارهای حاصل از آزمایش‌ها را توسعه می‌دهند.

با این ترکیب تخصص، می‌توان تمام مراحل هک رشد را تحت پوشش قرارداد.

 

اگرچه بسیاری از شرکت‌ها یک هکر رشد یا تیم‌های هک رشد دارند، معمولاً بازاریابی، هک رشد یک روش تفکر است و نه یک موقعیت رسمی. هر حرفه‌ای می‌تواند و باید این رفتار اکتشافی، خلاق، فرصت‌طلب و متمرکز بر نتایج را اتخاذ کند. همچنین هک رشد در بازاریابی، فروش، حسابداری و سایر زمینه‌های شرکتی که محرک‌های بالقوه‌ای برای رشد دارد، یک ضرورت است.

چرا از هک رشد استفاده می‌کنیم

فرمول‌های بازاریابی قدیمی با تغییرات زیادی روبرو هستند. درگذشته، شما با رسانه‌های سنتی (به‌عنوان‌مثال رادیو و تلویزیون) تماس می‌گرفتید، هزینه‌های تبلیغات را تجزیه‌وتحلیل می‌کردید، ارتباط رسانه با مخاطبان خود را ارزیابی می‌کردید، درباره قیمت‌ها مذاکره می‌کردید و تبلیغات خود را پخش می‌کردید.

اما چه کسی می‌تواند تضمین کند که تبلیغ شما به تعداد افرادی که می‌خواهید برسد؟ یا اینکه بازده مورد انتظار سرمایه‌گذاری خود را به دست آورید؟

این‌گونه است که شرکت‌ها تبلیغات را بدون هیچ‌گونه تضمینی خریداری می‌کنند و می‌تواند بسیار گران باشد، به‌ویژه برای مارک‌هایی با بودجه محدود این کار بسیار گران تمام می‌شود.

بنابراین، سرمایه‌گذاری در تبلیغات سنتی برای بسیاری از شرکت‌ها غیرممکن شده است، هم به دلیل هزینه و هم عدم پذیرش عموم؛ بنابراین مارک‌ها به دنبال راه‌های جدیدی برای دستیابی به نتایج از طریق بازاریابی بودند و به همین دلیل است که هک رشد بسیار سروصدا کرده است.

هک رشد خود را به‌عنوان یک راه‌حل مطمئن برای شرکت‌ها نشان می‌دهد، زیرا قبل از استفاده از استراتژی‌ها بر آزمایش و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها متکی است. چنین راهبردهایی تنها در صورتی اتخاذ می‌شود که آزمایش‌ها کارایی خود را اثبات کنند.

مأموریت هک رشد این است که مشاغل را مقیاس‌پذیر، قابل تکرار و پایدار کند. فرض کنید شما در استراتژی‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنید که بازدهی تضمینی ندارند، به فرایندهایی تبدیل نمی‌شوند که نیاز به اقدامات دستی زیادی دارند و زمان و منابع زیادی را می‌طلبند. در این صورت، شرکت شما از هک رشد استفاده نمی‌کند.

 

هکرهای رشد به برخی فعالیت‌های تجاری نگاه می‌کنند و از خود می‌پرسند: چگونه می‌توان این کار را در مقیاس وسیع، با فرایندهای تکرارپذیر و به‌گونه‌ای انجام داد که شرکت زمان و هزینه زیادی را صرف نکند؟ خارج از این پرسش است که آنها به دنبال فرصت‌های رشد هستند.

این توصیف هک رشد نشان می‌دهد که چرا استارتاپ‌ها به طور گسترده از این استراتژی استفاده می‌کنند. آنها می‌توانند از این تکنیک برای رشد سریع و با منابع اندک کسب‌وکار خود استفاده کنند و توانایی آنها را برای ایجاد تأثیر در بازار به شرکای بالقوه و سرمایه‌گذاران ثابت کنند.

بنابراین، هک رشد به مقیاس‌پذیر بودن استارتاپ‌ها، انجام فرایندهای تکرارشونده و پایدار شدن آنها کمک می‌کند. شرکت‌های بزرگ همچنین می‌توانند از هک رشد برای رسیدن به اهداف خاصی مانند افزایش رشد یا عرضه محصولات یا خدمات جدید استفاده کنند.

روش‌های پیاده‌سازی هک رشد

از سیستم‌عامل‌های شخص ثالث استفاده کنید این یک ایده عالی است.

طرف‌داران رقبای خود را هدف قرار دهید. هر دو ابزار اجتماعی و پولی برای شناسایی طرف‌داران رقبای شما وجود دارد.

ایجاد محتوا برای خریداران خود. به سؤالاتی که خریداران به‌صورت آنلاین در حال تحقیق هستند پاسخ دهید.

ایجاد محتوای خاص صفحه.

ایجاد یک لیست هدفمند از ایمیل‌ها. مشتریان خود را از چشم‌اندازهای خود جدا کنید و آنها را در مورد محصولات و خدمات خود آموزش دهید.

اعلان‌های ترک سبد خرید. این فقط یک تاکتیک بزرگ است که هر پلتفرم تجارت الکترونیکی باید داشته باشد.

مسابقات میزبان.

یک جامعه منحصربه‌فرد بسازید. این یکی نیاز به کار دارد، اما اگر بتوانید مخاطبان خود را به یک جامعه تبدیل کنید، بهترین پول کارکنان توسعه کسب‌وکار را که می‌توانید خریداری کنید، دارید. هرچند این واقعاً سخت است!

Nurture Leads به طور خودکار. با استفاده از Wishpond - یک راه‌حل فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه. پرورش و اتوماسیون را برای مشتریان خود پیاده‌سازی کنید و نتایج شگفت انگیزی به دست آورید.

به اشتراک‌گذاری پاداش و ارجاع.

هدف‌گیری مجدد تبلیغات. با تبلیغاتی که از آنها پیروی می‌کنید، بازدیدکنندگان را به وب‌سایت خود بازگردانید. هدف‌گیری مجدد می‌تواند جستجوهای نام تجاری را تا ۱۰۰۰ increase و بازدیدها را ۷۲۰ after پس از ۴ هفته افزایش دهد.

از داده‌های خود استفاده کنید 50٪ از مشاغل نسبت دادن بازاریابی را به نتایج درآمدی مشکل می‌دانند. استفاده از داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل ROI شما را بهبود می‌بخشد.

کارهایی را انجام دهید که مقیاس ندارند. به طوفان فکری فرصت‌ها ادامه دهید و سخت تلاش کنید تا سایر استراتژی‌های هک رشد را شناسایی کنید.

 

  • ۰۰/۰۵/۲۳
  • Alex Ferrie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی